Bröllopsmässa 1 av 2

Nu har vi varit på bröllopsmässa 1 av 2 som inträffar inom 1 veckas tid. Nästa söndag blir det mer strosartempo, idag var A med så då blev det att kolla det som skulle kollas och sen hem igen. Till och med han reagerade på att det gick snabbt! :)

I veckan har jag också hämtat hem ett blocketfynd som ska användas på bröllopet. Allt i originalskick + att den fungerar! Jag är supernöjd!

Inbjudningarna påbörjas nästa helg och då ska hemsidan för bröllopet även den påbörjas och förhoppningsvis avslutas.




PS. Har skaffat en kategori som heter bröllop så jag lättare kan se tillbaka om jag vill. :)


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0