Söndag kväll

En kväll för reflektioner. Mycket har hänt på sista tiden och jag kan väl säga att livet inte är på topp direkt. Inte blir det bättre av att folk slänger ur sig dumma saker heller... Varför ens uttala sig när man inte vet hur det ligger till? Tänk till innan du säger något, tänk på att det sårar något enormt mycket.

Vilken tur det är att jag har så bra vänner! Utan er hade det varit tyngre. Men just nu orkar jag inte ventilera, just nu vill jag bara reflektera över hur jag mår, hur vi mår. Sen kanske jag ventilerar. Jag får se vad som händer.

Usch det var inget roligt inlägg idag. Hoppas att jag vinner ridjackan som jag var med och tävlade om iallafall!

Just ja! Jag har ju glömt att berätta att jag har hittat en liten pålle att ta hand om 1 dag i veckan. En liten vit sagoponny som får mig att tänka på annat några timmar i veckan.

(Det är inte ponnyn på bilden jag tar hand om. Kommer kanske bilder på honom framöver.)


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Du vet var jag finns!

Ni vet var vi finns!

Kramar

2010-11-07 @ 22:11:35
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0