Första julklapparna inhandlade!

Allt har flytit på väldigt bar idag måste jag säga. Adventljusstakarna är färdigpysslade och imorgon ska min kära sambo ordna kransen som ska sitta på dörren. Bilder kommer imorgon!

Bröllopsplanerna går riktigt bra. Trycksakerna är till 99% färdiga, utseendet alltså. Ska inhandla papper och sen sätta oss ner och få ihop alla texter. Inbjudningarna behöver ju inte skickas ut på två månader men det är skönt att ha så mycket som möjligt klart tidigt. Min kära vän M i Göteborg har hjälpt oss att få fram textstilarna, nu ska vi bara bestämma hur vi ska ha det. Den textstilen vi valt från början verkar dyka upp på väldigt många ställen, ska vi behålla och vara som alla andra eller ska vi ändra och få något eget? Hemsidan är i stort sett klar också. Bra att ha en sida där man kan hitta all info, blir finare med en enkel inbjudan. :)
Önskelistan ska vi börja fundera på också. Vad önskar vi oss? Vi ska ju bygga ut en dag i framtiden, ska vi önska oss något till det kanske? Nej jag vet inte, vi får se vad vi önskar oss.

Klänningen har ju kommit till affären också. Jag har dock inte tid att åka och prova den! Jag vill, vill vill! Jag vill ju ha en bild på mig i klänningen så frisören och min kära blomsterflicka kan få ideér på hur det ska se ut.

Sen har vi det här med ringarna. Blä vad jobbigt det ska vara. Varför har man så svårt för att bestämma sig?


Nu är det dags att krypa ner i soffan och mysa.
Ha det gott!


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0