Härliga lördag!

Morgonen startade med en frisk promenad med Torres. Sen en snabb frukost och iväg till gymmet. Tränade överkroppen samt rumpa och lår på stepmaskinen. Tränade ca 1 timma innan det var dags att bege sig till en klänningsbutik. Bokade det besöket på bröllopsmässan då de hade bra erbjudanden på smycken. Väl där fanns det inget som föll mig i smaken så jag var hemma runt lunch. Solen visar ju sig från sin bästa sida idag så jag och mina kära vänner (som också var med mig och tränade) bestämde oss för en skön promenad i vår(?)solen. Efter promenaden gick jag och Torres och sattes oss på baksidan för årets första solning. Skönt!

Vår baksida är klockren när det blåser eftersom det oftast är lä, så nu hoppas jag på en solig vår!

 


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Tack för en mysig dag. Vilka härliga bilder du tagit!!!

Kram

2010-03-06 @ 22:59:52
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0