Dagens träningspass -3, 4 och 5

Dag 3

Uppvärmning på stepmaskin med armrörelse 10 min.

Gym 12x3 repetitioner
biceps
triceps
skuldror
axlar
rygg
mage
bröst

Sen var tyvärr löpbanden upptagna så det blev inget mer än detta.



Dag 4

Uppvärmning på stepmaskin med armrörelse 10 min

Gym 12x3 repetitioner
bröst
rygg
skuldror
mage

Stepmaskin för rumpa och lår i 30 min.

Maskinerna var upptagna mest hela tiden så det fick bli step för rumpa och lår istället.



Dag 5

Uppvärmning på stepmaskin för rumpa och lår 5 min

Gym 12x3 repetitioner/10x3 repetitioner
skuldror
axlar
biceps
triceps
bröst
rygg
mage

Stepmaskin för rumpa och lår ca 5-10 min.



Jag använder stepmaskin för rumpa och lår så mycket som möjligt för att stärka dem till skidresan.



Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0