Fredag kväll,

vilken härlig kväll!

Första hela veckan på jobbet. Segt har det varit. Fruktansvärt svårt att komma igång igen efter ledigheten. Skönt att avsluta veckan hos frisören. En grym frisör som ska hjälpa mig att få den perfekta frisyren på vår egen dag.
Helgen har bara lathet att erbjuda. Först ska vi på loppis för att försöka fynda lite till hemmet, sen lite kalas och kvällen ska jag tillbringa alldeles själv. Ska njuta av att titta på tjejfilm och äta godis och andra onyttigheter.
Bara vara själv! Underbart!
Jag är väldigt glad att min kära sambo kan göra saker utan att jag är med ibland. Alla behöver lite egentid, man lever ju faktiskt inte ett liv ihop utan två liv tillsammans.

Denna vecka har även spenderats hos kinesologen. Vi har äntligen hittat varför jag har ont i mina höfter så nu ska jag ta tag i den biten också. Springa ska jag också börja göra. Fick ju en fin puls-klocka i julklapp som jag ska försöka använda flitigt. Har ju inte varit så flitig med gymkortet med det ska det också bli ändring på om jag nu ska vara fin till bröllopet. :)


Nu ska vi kolla på På Spåret. Let's dance är ingen hit enligt min mening. Hellre lite allmänbildning med SVT. Apropå SVT, ponnyakuten börjar ju på söndag kväll. Jag har bokat min plats i soffan, ingen får störa mig! :)

Ha en trevlig kväll!


Liten bild på vårt lilla lakritstroll! Jag älskar Lakrits!


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0