Söndagspromenad

Idag har jag gått en söndagspromenad medlite andra hundmänniskor. Torres behöver lära sig att umgås med hundar och jag behövde å bort lite av min träningsvärk. Vädret var helt ok föutom sidvindarna på de öppna delarna av promenaden. Torres var lite avvaktande i början men sen när täcket togs av så hängde han på de andra. Zappa är en väldigt söt liten dam som Torres mer än gärna pussade lite extra på!
Promenaden avslutades utanför H stall där vi tog oss en varsin kopp varm choklad + smörgås. Tack för sällskapet!



 





 


Väl hemma igen la vi oss alla tre i sängen och somnade gott. Det är skönt att vila middag!


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Det hade jag oxå gärna gjort efter promenaden, lät ju super mysigt! Istället fick vi i vrålhastighet göra vid oss, lämna hundarna och fara iväg på kalas...Fast ett plus var ju att vi faktiskt blev bjudna på söndagsmiddag ;)

Ta det nu lugnt med allt du ska hinna dessa dagarna.

Kramar

2010-02-22 @ 11:58:17
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0