Nya klockor!

Jippie! Jag har änligen hittat reko klockor på Ur & Penn som har en gigantisk rea just för tillfället. Jag fick ett presentkort (egentligen en klocka men den var tyvärr inte min stil) i julklapp av kära styvmor och nu passade det ypperligt att införskaffa sig en klocka. Dock kom jag hem med två klockor + att jag har 250 kr kvar att handla för. Ska se om jag hittar en tredje klocka. Har tyvärr inte hittat någon klockren (he he) klocka ännu men dessa duger alldeles urmärkt! Man får vara glad för det man har, inte sträva efter mer hela tiden... 

  


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Skitsnygga klockor ju! Dom får jag nog se i verkligheten! Vad gör ni imorgon?

Kram

2010-02-18 @ 09:41:43
URL: http://www.aeacus.nu
Postat av: Kajsa

Tack! Ja du får ju förhoppningsvis se dem imorgon. Har Viktor laddat ner filmen?

2010-02-18 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0