Det man inte vet mår man inte dåligt av!

Det ordspråket blir bara bättre och bättre. Jag har sagt nej tack till hemlisar för jag mår så mycket bättre av att slippa vara involverad i andras hemligheter. :)

Virkandet startade förra lördagen, intensivt och mycket vändningar. Jag ska få proffshjälp av sambons släkting så snart är jag grym på det där med att virka. Dock drömde jag om virkning och vändningar natten efter, men vad är en bal på slottet egentligen?

Förra söndagen spenderade jag min tid på skidor. Vallåsen med O och K, tack för att jag fick åka med! Grymt roligt var det och takterna satt i från förra året. På fredag har jag lyckats få med mig några från jobbet till Vallåsen, är det någon som är sugen på att åka kvällsåkning så är jag där då. Behöver lite hjälp med att lära ut eftersom en kollega aldrig har stått på ett par skidor. Det ska bli riktigt roligt, kameran kommer definitivt följa med i backen.

Har startat en fotosida där jag har tänkt att lägga upp foton tagna av mig. Länken till sidan kommer längre fram när jag har fyllt på den med ännu fler bilder.

Nu ska jag titta på ponnyakuten, finns det något bättre program???

Titta på ponnyakuten!


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Anonym

Hur säger man nej tack till hemlisar? Dom brukar bara hoppa på en, och innan man hinner reagera så har man lovat att inte berätta något för någon.

2010-02-03 @ 20:36:41
Postat av: Kajsa

Delta mindre och mindre i "skvaller", du märker tillslut att du inte har något behov av att veta allt om alla. Sen går det av bara farten. :)

2010-02-03 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0