Dagens träningspass - 2

Ska egentligen stå gårdagens, jag glömde ju skriva in resultatet från gårdagens träning.

Uppvärmning 10 min på steppmaskin med armrörelse.

Gymmet
10 x  3 repetitioner
bröst
axlar
skuldror/rygg

Löpning
5 km
40 min
pulsintervall 80-90%
38 min inom intervallet
maxpuls 168 bpm
medelpuls 164 bpm

Mycket bättre än förra gången!
Men det beror på att jag körde stepmaskin i 20 minuter när jag väntade på att löpbanden skulle bli lediga på förra passet.
Gymmet var fullt av "jag älskar att se mig själv i spegeln när jag tränar"-personer så jag körde bara det som var ledigt. Skygglappar på så jag slapp se de andra...

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0