En dam med en skön inställning till livet!

Vad ska man säga? Jag är glad att jag inte har en amerikansk kille, min kille kanske är mindre glad över att ha en svensk tjej. :)

Anna Anka - mest omtalad just nu.


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Jag är glad att jag är en tjej som vet vad jag vill och inte vill vara beroende av någon annan. Oavsett var i världen man bor tror jag man mår bra av sin sjävständighet. Ingen kan väl på allvar mena att det är oviktigt med utbildning och mål i livet? Visst man kan ju ha som mål att leva lyxliv men för den delen behöver man ju inte vara helt omedveten om omvärlden, eller?

Dessutom måste det vara hemskt att ha tron på att det är upp till mig om min man ska vara mig trogen...Jag trodde det handlade om kärlek i ett förhållande, men enligt Anka handlar det bara om att vara sexig och snygg och ställa upp när än mannen önskar. Så var det med den romantiken kära Anna Anka!

Men visst är det kul att se på programmen där lyxfruarna, enligt mig, gör bort sig en efter en!

2009-09-18 @ 21:28:09
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0