Bloggar som jag läser...

Vimmelmamman - Lotta Gray (som jobbar på en skvallertidning) berättar om sin vardag med vimmel, barn och cancer. Intressant blogg som berör.

Mamma Melissa - En änglamamma som tragisk nog förlorade sina tvillingdöttrar vid förlossningen. Bloggen handlar om hennes tankar kring hennes döda döttrar, rädslan för att det även ska hända barnet hon nu bär och människors syn på änglammamor.

Frogstomp - Förvirrad men rolig hästtjej som läser juridik samtidigt som hon inte kan sluta prioritera sin häst. Hon har svårt att få ihop tiden, mycket rolig läsning. Välskriven!

Malin Asklund - "hockeyfru", från min hemstad, som jobbar som djursjukvårdare.  

Warnmark - Hästtjej med söta ponnysar. :)

International showjumping - Ännu en hästtjej. Shoppar väldigt mycket, visar gärna upp vad hon shoppar! :)

Aeacus - Min kära vän Hanna! Tar fina kort på allt och inget, hennes borderterrier Aeacus hamnar gärna i förgrunden. Före husse iallafall... ;)

Ett litet axplock av min vardagsläsning.

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Du är gullig du! Visst skulle nog Ville gärna vara lika mycket i förgrunden som Aeacus, men han skulle ju inte göra sig hälften så bra ;)

2009-09-18 @ 21:29:29
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0