Två idoler, en gammal och en ny.

Idag har andra halvan av dagen spenderats på Flyinge. Flyinge är ett ställe som jag har velat besöka ända sen jag var liten. Och idag blev min önskan uppfylld. :)
Clinic med Meredith Michaels Beerbaum sponsrad av Leksands knäckebröd. Jobbade fram till kvart i tolv och sen bar det iväg till Helsingborgs godaste baguettefik Aldas, för att hämta ytterligare en hästnörd med baguetter och dricka i en liten påse. Väl på plats i Flyinge fick vi stå i kö bland alla andra nördar för att få komma in. :) På sittplatserna fanns det en liten goodiebag bestående av ett knäckebrödpaket, en leverpastej, en festis och det bästa av allt, en Min Häst-tidning! Lyckan var total!
Clinicen var riktigt bra, trodde det skulle bli svårt med språket men det var ingen fara. Hon höll en bra nivå och hade ett intressant upplägg, gav verkligen inspiration till nästa ridpass som är just hoppning. :)


Sen så fick jag ju se en gammal idol till mig. Eller idol kanske är fel ord, en favorit från barndomen. Mulle!


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Han är väl bara helt underbar! Kanske ett potentiellt namn ;)

Kram

2009-10-30 @ 17:06:02
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0