Just idag är jag stark!

Idag har varit en riktigt bra dag. Lunchade tillsammans med min kära sambo, mumma med Wok Kitchen. När vi sitter där i godan ro så kommer Paolo Roberto gåendes inne på lunchserveringen. Lite lustigt att se honom här i södra Sverige. Han var kortare än vad jag trodde han var, såg väldigt allvarlig ut och en snygg jacka hade han också. :)
Sen kläcker min sambo ur sig att Robert Gustavsson ska signera skivor och DVD:s bredvid lunchserveringen. Åh jag som älskar Robert Gustavssons humor! Jag strosar runt och tittar på ringar (finns så många snygga, varför har man inte obegränsat med pengar för?) medans jag väntar på att Robert ska dyka upp. Till slut verkar det som att det bara är jag och pensionärerna som väntar på honom. Efter 15 minuter ger jag upp och åker tillbaka till jobbet. Jag som ville ha hans senaste DVD signerad. Tönt som jag är!

Ikväll har jag även varit på mitt första gympass på 1½ år! Jippie! Äntligen! Som jag har saknat det. Hoppas bara att min kropp tycker likadant när jag vaknar imorgon. Mitt mål är att gå ner lite i vikt plus att mina valkar som sitter här och var ska försvinna. Jag har ju en deadline som jag måste hålla. Tur att det är 1½ år kvar. Men till våren siktar jag på att springa vårruset med 5 vänner så jag får mysa med en picnic-korg efter loppet. Och i slutet av nästa sommar är det tjejmilen i Stockholm. Har lovat min kära syster att jag ska ställa upp nästa år. :)

Nu har jag precis ätit två knäckemackor och en tallrik yoghurt. Ett sundare liv har precis startat!




Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: pia

DU E EN KÄMPE!!!!!!!!!!!!!

2009-10-09 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0