Aj aj aj!

Jag har muskler! Och det gör ont! Men det betyder ju bara att jag behöver detta. I december har vi 10-års jubileum med jobbet och då ska jag inte behöva skämmas när jag går runt i min bikini. Ångest big time! Men jag jobbar på och hoppas att jag är fit for fight i december.
 
Igår var det dags för tävlingslydnad igen. Torres var riktigt grym! Han har gjort så stora framsteg och jag är så glad för att han gillar att arbeta. Han är överlycklig när vi jobbar. Det svåraste momentet i nuläget är platsliggningen. Han tycker att det är skittråkigt att ligga och bara vara. Han vill ju göra saker, springa, hoppa och hämta saker. Fast det är ju egentligen bra, ju mer han vill arbeta ju lättare är det att lära honom saker och ting.

Snart är det dags för Hollywoodfruar och jag är nog inte ensam om att tycka att Anna Anka faktiskt är en vettig människa. Visst säger hon roliga saker i programmet men mycket är för att provocera. Såg man hennes medverkan i Skavlan så visades en annan bild av henne.





För att fylla ut inlägget lite så kommer min första "Dagens"-lista. :)

DAGENS VILL HA: Plommonlila handdukar!
DAGENS KLÄDSEL: Just nu är det gråa mysbyxor och röd fleecetröja som gäller. Tidigare idag var det gråa jeans och lila skjorta med svart skärp i midjan.
DAGENS SMINK: Mascara och lite rouge. En skönhet behöver inte sminka sig mer än då. :)
DAGENS FRISYR: Lite hårnålar här och var, resten utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: Mysig middag med bästa vännerna. Ett skratt om dagen förlänger livet.
DAGENS LÅT: Baby I'm a fool - Melody Gardot
DAGENS PLANER: Se sista avsnittet av Hollywoodfruarna. Anna Anka är nog den skönaste personen på jorden just nu.
DAGENS SAKNAD: Träning
DAGENS DUMMASTE: Bilister som stressar.
DAGENS SJUKA: Mitt skallebank.
DAGENS DROG: Huvudvärkstabletter.
DAGENS KRAM: Anders
DAGENS PUSS: Anders
DAGENS KÖP: Kyckling/Curry pasta
DAGENS GODIS: Ett glas Cala.
DAGENS HUMÖR: Glad!
DAGENS ORD: Mumma!

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Får nog ta och sno din lista men det får vänta tills imorgon! Tusen tack för jätte god middag en måndagskväll, varför förgyller vi inte våra vardagar tillsammans oftare? Tack för att ni finns!

Kram

2009-10-12 @ 22:04:28
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0