Grillat är gott!

Bäst är nog ändå mina älskade majskolvar. :)

Idag har vi tittat på stolar till vårt loppisfynd till matbord. Hela 100:- köpte vi det för. Sen har det tillkommit färg men det är småsummor om man jämför vad ett matsalsmöblemang kostar. Bordet är på lackning och är klart nästa helg förhoppningsvis. :)
Vi fick iallafall med oss fyra stycken stolar hem plus "sittdynor" i fårskinn. Vi är mycket nöjda, frågan är om vi ska satsa på en av varje färg till eller om vi ska köpa oss två vita till. Vi får se när bordet har kommit hem hur hela konstellationen ser ut. Jag håller mina tummar att vi valde rätt färg iallafall, stackars tjejen som hjälpte oss (mig)! :)

Bild på stolarna med fårskinnen. (Ursäkta dammråttorna under stolarna, nu är de ett minne blott!)
 
  
Svårt att få färgen bra på kort.



Kvällsbild på Torrisen!

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

ÅÅ, vad fina färger det blev! Kommer bli jätte fint!

Väntar med spänning.

Det går inte att klicka upp bilderna till större...

kram

2009-05-03 @ 19:24:46
URL: http://www.aeacus.nu
Postat av: Kajsa

Man måste vänta tills sidan har laddat klart tyvärr... Så om du får upp sidan, vänta i 15 minuter sen ska du kunna titta på bilderna! :)

2009-05-04 @ 10:54:08
Postat av: Elin

Dammråttor är bra. Det ser så rent ut sen när dom är borta. Tycker nog att det borde vara två vita till. Jämna tal är så vanligt... :P

2009-05-05 @ 10:13:34
Postat av: Elin igen

Man ska inte läsa bloggar har jag lärt mig. Har drömt om dina stolar två nätter i rad. Att T kräker på en och sen ska jag måla om alla och sen blir det blått och... jaja... lite jobbigt :P

2009-05-07 @ 07:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0