1:a maj

Är inte det arbetarnas lediga dag? Jag kom på det lite försent, ungefär vid den tiden då ryggen inte går att räta ut efter att man har legat på alla fyra och letat ogräs.... Nästa 1:a maj ska jag vara helledig! :)

Denna helg ligger grushögarna säkert, arbetaren (den svettiga av oss) jobbar på annat håll. Om 3 veckor kommer plattorna så lagom till sommaren är baksidan klar hoppas jag. Hoppas, hoppas, hoppas!

Gårdagen spenderades med god mat och gott sällskap. Ingen majbrasa då det är eldningsförbud, trist men sant! Men vi hade trevligt iallafall. :)

Nu ska det grillas hemmagjorda hamburgare. Gott gotti gott gott!

(varför kluddar blogg.se så mycket???)

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Trevligt sällskap har vi alltid ;)

2009-05-03 @ 19:26:11
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0