Utmaning 1

Googla ditt eget namn följt av är inom citationstecken. I mitt fall "kajsa är"

1. Kajsa är Jack Russel Terrier.
2. Kajsa är jobbig.
3. Kajsa - Är vi på väg hem?
4. Kajsa är utbildad civilingejör i maskinteknik.
5. Kajsa är lika spännande som rostat bröd.

Jadu vad säger man, jag är en jobbig (2), ettrig (1), tråkig (5) akademiker (5) som ingen vill vara med (3)! ha ha kanske stämmer...

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Karin

Haha! den måste jag göra!

2009-02-27 @ 19:04:48
Postat av: Alex

Jag är en liten gosse från ockelbo som är sur och fungerar mest som en allroundknöl.... men det gör inget för jag är ändå DÖD!

HAHAHAAHa

2009-04-08 @ 03:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0