Mysig helg i Göteborg

Tack ni underbara vänner som gjorde helgen så mysig!
Jul på Liseberg kan jag varmt rekommendera för er som gillar julatmosfären. Massa små bodar som sålde hemmagjord konst, mat och godis. Visste ni förresten att igelkotten är en figur som figurerar mycket kring jul i Norge? Jag hade ingen aning om det och säljaren visste inte varför igelkotten var så starkt knuten till julen. Jag måste fråga våra norska grannar när de kommer ner till nyår.

Lite sömn och mycket skitsnack har det varit. Skönt att ventilera allt man tycker och tänker med ett gäng som man kan diskutare hej vilt med. Saknar er mer och mer för varje gång vi träffas. Är det Jönköping som gäller nästa år?

   
  












Jag tänkte julpynta min blogg lite men jag orkar inte och min tid räcker verkligen inte till. Istället får jag stoppa in lite julbilder här och var för att få upp känslan. Kanske byter jag bakgrundsfärg, kanske inte. Har så mycket annat viktigt att göra. :)

En önskelista kommer säkert upp här också men just nu är jag väldigt tacksam för allt jag äger och har. Mina älskade vänner, min underbara sambo som stöttar mig och gör mig stark, samt vår söta lilla skäggboll som gör promenaderna underhållande.


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0