Julgodis

Julgodis i lagom mängd är bäst. Därför anordnar men ett julgodistillbverknings knyt-kalas. Alla tar med egna recept och ingridienser och alla går hem med en julgodiskompott. Mumma!

Igår lyckades vi baka väldigt mycket godis med olika smaker. Lakritskola, chokladkola, knäck, kolakakor, Rocky roads, snickers, mozartkulor och snöbollar.

   



Nu ska det bara njutas hela julledigheten, jobb i två dagar till sen är det semester fram till 7 januari. Jag längtar!
Tur att de sista dagarna innan jul brukar vara lugna på jobbet, då kan man iallafall ha en chans att röja undan så att samvetet är rent när man startar sin ledighet.

Torres njuter av dessa dagar, han gräver ner sitt huvud i snön, rejsar runt och ser ut som en isbjörn. :)

  


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Karin

Fina vovvar! =)

2009-12-21 @ 15:08:54
URL: http://kakankarin.blogg.se/
Postat av: Karin

ps. Jag plockar hem det där kortet på Bengt =) Så fint

2009-12-21 @ 15:09:23
URL: http://kakankarin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Helt ok om du bara skriver att det är jag som fotograferat. :)

2009-12-29 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0