God fortsättning!

Vår jul har firats med nära och kära uppe i Karlstad. Snö alla dagar med en temperatur mellan -3 till -14 grader. Vi passade på att vara ute så mycket som möjligt för att kunna njuta av snön så länge den fanns kvar. Men snön försvann aldrig utan det kom bara mer och mer... Ca 60 cm var det nog när vi styrde bilen hem mot skåne igen. Skidsuget var enormt men med ett pressat schema och en halt o lytt sambo så fick vi hoppa över skidåkningen iår. :( Till våren blir det ju ingenting heller eftersom vi ska till New York! :) Men jag tar gärna en tur till New York, skidor har jag ju åkt förut.

Här kommer en liten bildkavalkad från julhelgen.

 
Torres fick träffa snusläppen Diezel.

   
Spelade spel och busade i snön.

   
Tittade på Färjestad-Rögle. Avtackning av Jörgen Jönsson.

  
Massor av snö!

  


Mysig promenad för att sträcka ut benen dagen efter hemkomst.

Ikväll blir det julklappsbyte för oss som inte hunnit träffas ännu. Får se om jag varit snäll iår. :)






Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Låter som ni haft en underbar jul, ser så ut oxå på bilderna! Men vi är glada att ha er hemma igen :)

2009-12-30 @ 16:42:43
URL: http://www.aeacus.nu
Postat av: Anna

Det var skoj att se dig igen. Kanske inte behöver gå 8 år tills nästa gång. Dizze hälsar :) Kram

2010-01-02 @ 00:00:35
URL: http://www.sannaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0