Marken försvinner...

... på vår baksida. Grannarna tittar nyfiket över häckarna för att se vad vi håller på med. Jag undrar också vad vi håller på med! :)

Bort med gamla plattor och in med nya. Men innan dess så måste man gräva bort allt onödigt som gör att plattorna sätter sig, och in med nytt grus mm. Så om en månad så har vi det fint och snyggt på baksidan. :) (sen börjar arbetet med framsidan, dock är det minimalt arbete om man jämför med arbetet med baksidan.) Bilder på baksidan kommer förhoppninsgvis imorgon.

Idag har det shoppats extremt mycket! Vissa kläder kommer dock lämnas tillbaka efter en granskning av min levande spegel Hanna. :) Men jag är nöjd, jag måste förnya min garderob. Sitter på kontor där vi tar emot kunder = måste se proper ut. Hoppas jag har lyckats med mina inköp.

Lydnadstävlingskursen går framåt. Torres har ÄNTLIGEN lärt sig att han har bakben som man kan använda. Detta har medfört att ingångarna har blivit mycket bättre, finns dock mycket att slipa på. Jag får springa runt och stoja o stimma för att få hans uppmärksamhet men det blir bara bättre och bättre. Kanske är jag för petig, jag vill ju ha det perfekt... Men det är ingen maskin jag jobbar med utan ett djur. Ibland går det uppåt och ibland går det neråt. Men för det mesta går det uppåt även om man vill ta tag och ruska om den lilla stackars kraken. Detta är inget jag gör! Istället gör jag något annat eller lägger ner träningen för dagen. Varför trilskas med honom om han ändå inte kan koncentrera sig...

Ha det bra i värmen o solen! Kvällen kommer tillbringas med goda vänner och god mat!

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Allt klär en skönhet så inget behövdes lämnas åter ;)

Vad gäller hundträning så är du verkligen jätte duktig med Torres, vilken diciplin du har på att träna. Men se vilket resultat det ger oxå!

Förresten, vad fin sidan blivit!

Kram

2009-05-03 @ 19:29:31
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0