Arbetsledaren har sagt sitt!

Här nedan ser ni hur vår arbetsledare bara slappar och skäller på oss medans vi får jobba, jobba och jobba ännu hårdare!

Livet är bra gott ibland!

image90

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Aeacus

Ja, ett hundliv e vad det är och jag får säga att mitt är faktiskt ganska bra ;) Speciellt när jag kan "raca" runt i er trädgård och jaga bollen!!! För att inte tala om alla goda kakor mm somingår i arbetledarrollen :)
Tror jag tar ledigt ikväll från min arbetsroll men jag kanske komer förbi och kollar lite!!

2007-10-08 @ 16:37:59
Postat av: Hanna

Ni kopierar inte alls något från oss!!! Man ska ta det man gillar och det är ju positivt att vi har samma smak :)
Så givetvis kommer ert hem att bli supersnyggt!!
Kram Hanna

2007-10-08 @ 16:39:32
Postat av: karl karlsson

Vilken härlig vovve vems är det

Det här huset kommer att bli toppenbra

när räknar n i med att få det färdigt

grattis hälsningar

2007-10-17 @ 10:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0