Försäkringar... suck!

Att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska ha för bolag. Ringt och begärt offerter från alla möjliga bolag, får sätta mig ner och kolla igenom dom när de kommer. Passade på att begära offerter på livförsäkring samt vuxenförsäkring (sjuk & olycksfall). Får se vilket bolag som har bäst priser.

Fick iallafall tips på att minimiförsäkring är VillaHem samt sakförsäkringar, bil, båt djur etc. Försäkringar som kan vara bra att ha är livförsäkring (om jag eller min sambo går bort så betalas halva lånet på huset av om jag förstått rätt) och en sjuk & olycksfallsförsäkring.

Sammanfattning av detta: mycket lättare att vara ung och inte behöva bry sig om detta... :)

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Håller helt med dig, allt var mycket enklare när man slapp vara vuxen....

2007-08-02 @ 21:38:21
Postat av: Louise

Ser med stor spänning fram emot att följa er "total makeover" !
Snygga val absolut !
Köket ser ut att bli super, massor av bänkyta ! Dessutom kanonsnygga luckor !
Å visst vart det enklare att inte vara vuxen .....

2007-08-12 @ 10:24:50
Postat av: EllieL

Ole dole doff funkar för oss och våra försäkringar.... Tror att vi är helförsäkrade... Kanske... Det märker vi annars ;)

2007-09-20 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0