Mysig helg att se fram emot

Alldeles strax ska jag sätta mig i bilen för att köra in till storstan och hämta syster + andra systers dotter på 5 år. Anders har köpt en låda med pärlplattor och jag har planerat mys, bakning och ett besök på busfabriken.

Får hoppas att lilla fröken fis tycker att det är skoj att "åka utomlands"! :)

 






Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

HON KOMMER TYCKA DET ÄR SUPERMYSIGT ATT VARA I SKÅNEAND ;)

KRAM

2009-11-13 @ 15:43:04
URL: http://www.aeacus.nu
Postat av: stora syster

Förstår hon vad ni säger, hoppas hon inte bytt språk när hon kommer hem.LÄNGTAR efter henne..........

kram

2009-11-15 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0