Julen är snart här

Jag älskar december månad!

Julskinka, julmust, knäck, julklappar, glada barn, mysiga stunder under pläden, tända ljus... Ja listan kan göras lång. På söndag är det första advent och imorgon ska jag fixa och pilla för att få det mysig hemma. Först ska jag bara in till stan för att fixa passet som behövs nu när resan till New York är bokad. Då kanske jag ska passa på att inhandla lite mer mysinredning. Får se vad grabbarna säger om det. :)
Kanske hinner jag med en liten deg med saffransbullar och lite knäck också. Nästa helg ska jag ju till Göteborg med flickorna. På fredag ska vi bara strosa runt på Liseberg och njuta av den otroliga belysningen de har. Lördagen ska spenderas på stan för att inhandla lite kläder och kvällen är vikt åt mys, gott att äta och en konsert. Ska bli spännande att se de två gravidmagarna, prata massa skit och bara njuta av varandras sällskap. Pirrar i kroppen bara jag tänker på det.



På söndag kommer även den ultimata listan. Den som väntar får se...


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0