Hundbus i höstsolen

Bildkavalkad

  
Tråkigt att bli fotad...

 
Spännande att följa med de stora killarna.

  
Jag är riktigt jobbig ibland!

  
Svårt att hinna med och fota...

  

 

Jag har inte orkat redigera bilderna så ni får stå ut med blandad kvalité.


Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Hanna

Fina bilder på våra chramtroll....

All borde ha en vän som du som lyserupp tilvaron för en när den känns dyster. Vem mer än du skulle köpa en hel påse med godis i alla varianter och en stor chokladkaka för att visa din omtanke. Tackar min lyckliga stjärna för att du kom in i mitt liv! Ses ikväll.

2009-11-21 @ 12:10:25
URL: http://www.aeacus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0