Ännu en lista med frågor

Som är en lite utmaning till er läsare. :)

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista och fyll i formuläret.  
 
 
Har du kysst nummer 7? Nix, har inte kysst någon av samma kön. (Anna E)
 
Brukar du hänga med nummer 19? Ja det händer ibland. (Olof & Elin)
 
Gillar du nummer 26? Absolut, min vän som bor i Bangladesh. (Hanna N)
 
Är nummer 15 din bästis? Nej det är min kusin. (Carina E)
 
Är nr 11 en sötnos? Nja vill jag inte påstå (fd arbetskollega
 
Älskar du nr 10? Har aldrig använt mig av den automatiska kundtjänsten, så nej, jag älskar inte dem/den/det.
 
Är nr 20 bra? Ja han är en grym sportjournalist på Aftonbladet. (Emil K)
 
Har du träffat nr 9 i veckan? Nej men jag har pratat i telefon med henne. (Anna F)
 
Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej det är min hundcoach (Christina R)
 
Vet du om nr 31 har ett förhållande?  Ja han har sambo och två barn. (Henrik L)
 
Vet du vad nr 45 jobbar med? Ja det är min Homeopat 
 
Har du delat en middag med nr 52 någon gång? Ja om man räknar vitlöksbröd. (Magnus M)
 
När pratade du senast med nr 67? Jag har aldrig pratat med mobilsvar Utl... :)
 
Beskriv nr 74 med tre ord. Gammal grinig gubbe! :) (Pappa)
 
Står nr 83 dig nära? Ja det är min syster (Pia R)
 
Hur lärde du känna nr 95? Hon trimmade Torres 1 gång 
 
Och vem är nr 100? Veterinären i Röstånga


Meddela gärna om du antar utmaningen så jag kan gå in och läsa. :)

Tack för att du läser mina inlägg!


Kommentera här!
Postat av: Karin

Jag har antagit utmaningen...

2009-11-21 @ 22:40:04
URL: http://kakankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0